borgosztikus

borgosztikus

Kézből-Kézbe csere

avagy próbafülke az otthonodban

2020. augusztus 27. - borgo.hu

Hányszor hallottuk már, hogy egy embertársunk ignorálja a webshopos rendelést? Főleg, ha divatról van szó! A berögződések, az újtól való félelem és a sztereotípiák tengere mind dolgozik, hogy eltolódjon az első próba időpontja. Általában ezek a mondatok, gondolatok süvítenek a témában:

Hagyjatok már ezzel az online izével. Bemegyek a boltba; megfogom és megszagolom, majd felpróbálom és döntök. Jó?

Csak hogy ezzel a kijelentéssel van egy kis baj. Vagyis nem is biztos, hogy bajról van szó, csak épp megér egy posztot az elemzés. A kereskedelem ugyanis átalakulóban van. Covidon innen vagy túl: a mostani állapotot hívjuk ebihalnak. Azaz még a vízben él, de pár héten belül békaként kisétál a partra és élete nagyobb részét ott is tölti. Húsz éve pont így voltunk az Amazon.com-mal. A cég amibe embertelen mennyiségű tőzsdei pénzt pumpáltak a 90-es évek végén és ami látszólag buborék üzletnek indult. "Ugyan, ki fog interneten könyvet meg cd-t rendelni?" - legyintettek sokan. Ma a világ legnagyobb kereskedelmi platformja lett, ami csak 11 alkalmazottal indult de mára 840.000-en dolgoznak házon belül. Naponta 26,5 millió eladást generál az oldal. Statisztika és számok... közelítsük meg másképp.

Ha egy időgéppel vissza lehetne menni 1997 környékére: Te hány darab amazon.com részvényt vásárolnál? Blődség a kérdés de a válasz elég egyértelmű...

new_project_24.jpg

Kijelenthetjük, hogy ez a tendencia folytatódik és erősödik napjainkban is. A pandémia még rá is gyorsított a trendre. A webes kereskedelem bővül évről-évre. Honnan veszi el a pénzt? Igen, a hagyományos, bolti vásárlásoktól. Ez pedig arra ösztönzi a kereskedőket, hogy változtassanak a működésükön. A drága, nehézkesen fenntartható boltokban csak töredékét tartják a teljes készletüknek, hogy minden kedves vevőjüket így tereljék a weboldalaik felé, ahol 0-24-ben elérhető a raktáruk 100 százaléka. Olcsón, költséghatékonyan. (Persze, a marketingre költött összegek ezáltal megnőnek, de ezek még mindig nem olyan tételek, mintha fizikailag kellene mozgatni cikkeket és alkalmazottakat.)

A lényeg pedig most jön: a kereskedőnek érdeke, hogy az ÜGYFÉL úgy vagy inkább még jobban érezze magát online rendelésnél, mint az élő vásárlásnál.

A BORGO.hu ezért hozta létre az i n g y e n e s  kézből-kézbe cserét, mely mára a bizalom és a kényelem elegye lett. Hogyan működik?

  • Megtetszik egy cipő az oldalunkon ma, holnap átveszed a futárunktól és felpróbálod.
  • "Jó ez a piros Skechers de kicsit szorít. Nagyobb kellene." - gondolod.
  • Írsz egy emailt nekünk erről és mi MÁSNAPRA küldjük a nagyobb méretet, ahol is a futárnak a kezébe adod a kis méretet és ő átnyújtja az új csomagot.

new_project_70.jpg

Ez máshol általában úgy működik, hogy megvizsgálják a visszaküldött terméket és csak ezt követően küldik a cserét. De nem a BORGO-nál! Saját mega-raktárunkból küldjük ki a cserét, amit kedves(!) ügyfélszolgálatos hölgyek kommunikálnak le a vásárlóval. 

Ezzel meg is valósítottunk egy új fogalmat: PRÓBAFÜLKE AZ OTTHONODBAN! Vagyis 30 napon át próbálgathatod, melyik ruhádhoz melyik cipő a jobb? Ha egyikhez sem, akkor pedig cserélgetheted: INGYEN!

... és pont az ilyen szolgáltatásokkal lehet teret nyerni egy magyar cégnek a multikkal szemben. Mi ebben hiszünk és nem érdekel minket, hogy ma ez az extra mennyibe is "fáj" nekünk, szolgáltatóknak. Látjuk, mekkora igény van erre a hozzáállásra és ezt a forgalmi számaink is tükrözik.

Mához 10-15 évre nem kell majd győzködni senkit, hogy a webes rendelés megéri, mert gördülékeny, mert olcsóbb és mert kényelmesebb a bolti vásárlás hercehurcájánál. Egyszerűen és "láthatatlanul" fogja átvenni az oroszlánrészt a világ kiskereskedelmi tortacikkelyéből az online értékesítés... és ezt mi mindannyian szeretni fogjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://borgodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr7716178830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása